ח"כ זאב אלקין: "למה שנאפשר מדינת חמאס?"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ זאב אלקין: "למה שנאפשר מדינת חמאס?"

ח"כ זאב אלקין לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "לאחר הפיגוע במגדלי התאומים מישהו הציע לארה"ב להקים מדינה איסלאמית בהנהגת בן לאדן? למה שנאפשר כאן מדינת חמאס? חובתינו היא לתת ביטחון מוחלט לאזרחי ישראל. מדינה פלסטינית משמעותה להביא את זוועות ה-7 באוקטובר לכל עיר ברחבי המדינה"

זאב אלקין צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ זאב אלקין שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' ופתח בהתייחסות למבצע החילוץ המוצלח הלילה: "מגיע פה הכרה וכבוד לכל אנשי כוחות הביטחון שפעלו בשטח. רפיח הוא המקום בעל הנוכחות הכי חזקה של החמאס. אין שום קשר בין המחלוקת על העסקה לבין הרצון המאוחד של כולם לשחרר את החטופים. אנחנו חכמים גדולים לנהל משא ומתן עם עצמינו ואז לגלות שהצד השני בכלל במקום אחר".

לדבריו: "אנחנו מנהלים יותר מידי שיח בתקשורת. מדווחים לסינוואר במדויק היכן נמצאים כוחותינו ומה התוכניות. אני חושב שבניגוד לכל נבואות הזעם – בסוף ביידן לא מנע את הפעילות של צה"ל ברפיח"

"לאחר הפיגוע במגדלי התאומים מישהו הציע לארה"ב להקים מדינה איסלאמית בהנהגת בן לאדן? למה שנאפשר כאן מדינת חמאס? חובתינו היא לתת ביטחון מוחלט לאזרחי ישראל. מדינה פלסטינית משמעותה להביא את זוועות ה-7 באוקטובר לכל עיר ברחבי המדינה"

"מה שאנחנו חייבים לעשות זה להניח תוכנית מסודרת לפירוק כל המערכת השלטונית של החמאס, כולל אונר"א, ולעצור את כל הדרג הניהולי שלהם".

האזינו



0 תגובות